Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu „Polityce Cookies

 Zgadzam się
 Zgadzam się
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Program Dobry Start

Dzięki temu raz w roku możesz dostać dodatkowe 300 zł dla swojego dziecka, które rozpoczyna nowy rok szkolny. Złóż wniosek za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Poniżej krótka instrukcja.

Jak wypełnić Wniosek Dobry Start w systemie bankowości elektronicznej Banku?

UWAGA!!!

Zanim zaczniesz wypełniać wniosek przygotuj dane osobowe swoje i dzieci, dla których składasz wniosek o świadczenie Dobry Start, w tym dzieci (m.in. imię, nazwisko, PESEL, adres szkoły, do której w roku szkolnym 2018/2019 będzie uczęszczało lub uczęszcza dziecko). Te dane, którymi dysponuje Bank, zostaną zaczytane z systemu Banku automatycznie.

  1. Zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej.
  2. Wejdź w ŚWIADCZENIA tam znajduje się wniosek dot. Programu Dobry Start.

Wypełnij dane we wniosku podążając za instrukcjami na ekranie. Jeżeli jakiekolwiek dane podane w Banku uległy zmianie, uaktualnij je podczas wypełniania Wniosku. Załącz załączniki do wniosku, o ile będą one wymagane.

  1. Wybierz z rozwijanej listy rachunek do wypłaty świadczenia, następnie kliknij przycisk DALEJ.
  2. Uzupełnić dane wnioskodawcy (większość danych jest uzupełniane automatycznie z danych Klienta).Postępuj zgodnie z pojawiającymi się na ekranie informacjami. Następnie kliknij przycisk DALEJ.
  3. Zaakceptuj OŚWIADCZENIA I POUCZENIA oraz dodaj ewentualne załączniki.
  4. Zatwierdź i zakończ wniosek poprzez kliknięcie przycisku DALEJ.
  5. Pobierz i zapisz w bezpiecznej lokalizacji potwierdzenie złożenia wniosku oraz kopię wypełnionego wniosku Dobry Start. To jedyny moment, kiedy będzie możliwe pobranie kopii wniosku złożonego za pośrednictwem Banku.
  6. Po powtórnym zalogowaniu do bankowości elektronicznej, możesz sprawdzić status wniosku w zakładce ŚWIADCZENIA.

 

UWAGA!  Po przekazaniu przez Bank wniosku do właściwego organu prowadzącego w gminie, na adres e-mail podany we wniosku otrzymasz Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP) będące Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru (UPO). Wiadomość e-mail z UPO/UPP o tytule „UPO/UPP wniosek SW-1 nr <identyfikator dokumentu>” otrzymasz z adresu e-mail: upo@mrpips.gov.pl Od momentu, kiedy otrzymasz UPO/UPP na adres e-mail, który wskazałeś we wniosku Dobry Start, wszelkie pytania i obsługę wniosku Dobry Start przejmuje organ prowadzący w gminie. W razie pytań o wniosek prosimy o kontakt bezpośrednio z danym organem prowadzącym, który obejmuje Twoje miejsce zamieszkania.