Ładowanie...

Obsługa osób ze szczególnymi potrzebami

20 września br. na podstawie Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2019.1696), weszły w życie nowe przepisy Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - prawo bankowe, które nakładają na banki obowiązek dostosowania procesu obsługi osób ze szczególnymi potrzebami od 21 listopada 2019 r.  

 

Bank Rumia Spółdzielczy dba o potrzeby swoich klientów, zapewnia im komfortowe warunki oraz gwarantuje fachową obsługę. Osoby ze szczególnymi potrzebami mają prawo otrzymać dokumenty dostosowane do ich potrzeb - ogólne warunki umów oraz regulaminów - w ciągu 7 dni od zgłoszenia. Mogą je otrzymać w w formach takich jak: 

  • nagranie audio
  • nagranie wizualne treści w polskim języku migowym
  • wydruk w alfabecie Braille’a lub wydruk z wielkością czcionki wygodną do czytania

 

Warunkiem otrzymania powyższych dokumentów jest wypełnienie i złożenie w placówce Banku wniosku o udostępnienie dokumentów.