Ładowanie...

Opiekun Klienta - Oddział w Redzie i w Rumi

Twoje zadania:

  • Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi
  • Realizacja przyjętych planów sprzedażowych
  • Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług
  • Obsługa klientów w zakresie kredytów gotówkowych
  • Obsługa gotówkowa klientów
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane ekonomia, finanse, bankowość)
  • Mile widziane doświadczenia pracy w banku w zakresie obsługi klientów indywidulanych i MSP
  • Zdolności sprzedażowe,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Nastawienie na realizację celów,
  • Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.

Co oferujemy:

  • bardzo dobre warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, premie kwartalne, nagrody roczne,
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie,
  • możliwość zdobycia nowych doświadczeń, rozwoju kwalifikacji,
  • uczestniczenie w interesujących projektach,
  • bibliotekę bankową,
  • świętowanie sukcesów i urodzin pracowników,
  • pakiet socjalny, w tym opieka medyczna, karty podarunkowe, wczasy pod gruszą, dofinansowanie kart Multisport,
  • pracowniczy program emerytalny.

 

Prosimy o  zawarcie w swoim CV klauzuli o następującej treści:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Rumia Spółdzielczy danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej / aktualnej i przyszłych rekrutacji*

*niepotrzebne skreślić