Ładowanie...
BLIK - szybkie płatności z telefonu

BLIK to wygodna metoda płatności mobilnych, dzięki której możesz:

  • robić zakupy w sklepach,

  • płacić w internecie,

  • wypłacać gotówkę z bankomatów - wszystko bez fizycznej karty.

Wystarczy, że w aplikacji mobilnej banku wygenerujesz 6-cyfrowy kod BLIK, który podajesz przy płatności lub wypłacie.

 

BLIK pozwala też szybko przelewać pieniądze - znajomym, rodzinie czy dziecku. Zastępuje gotówkę i karty, a wszystko ogarniesz ze swojego telefonu w aplikacji SGB Mobile.

 

Pobierz aplikację i aktywuj BLIK w kilka sekund:

google play     App Store                

Ile kosztuje BLIK?

Korzystanie z BLIKA nic nie kosztuje - to całkowicie darmowa usługa. Możesz wysyłać i odbierać pieniądze, płacić w sklepach czy w aplikacjach, bez żadnych ukrytych opłat. Szybko, wygodnie i bez stresu o koszty.

Jak płacić BLIKIEM w internecie?
  1. Wybierz „Płatność BLIK”.
  2. Wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej.
  3. Wpisz kod na stronie internetowej.
  4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
  1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
  2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
  3. Wpisz kod na terminalu.
  4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
  1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
  2. Wybierz opcję wypłaty BLIK. Wybierz kwotę wypłaty.
  3. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
  4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
Jak przelewać BLIKIEM na telefon?

Jeśli chcesz odbierać przelewy na telefon BLIK, zarejestruj w aplikacji SGB Mobile swój numer telefonu.

 

Jeśli chcesz wykonać przelew:  

  1. Wybierz przycisk „Przelew na telefon BLIK”.
  2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie.
  3. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
  4. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.

Limity BLIK

Limit BLIK to maksymalna kwota, jaką możesz zapłacić lub wypłacić przy użyciu usługi BLIK w określonym czasie, np. dziennie. Dzięki limitowi BLIK masz kontrolę nad wydatkami i większe bezpieczeństwo - nawet jeśli ktoś niepowołany spróbuje skorzystać z Twojego konta, kwota transakcji będzie ograniczona.

 

Rodzaj transakcji Dzienny limit standardowy Dzienny limit maksymalny Dzienny limit ilościowy
Wypłata gotówki w bankomacie na BLIK 500 zł 5.000 zł / 500 zł* 10 szt.
Płatności bezgotówkowe w sklepach stacjonarnych na BLIK 500 zł 5.000 zł / 500 zł* 100 szt.
Płatności bezgotówkowe w sklepach internetowych na BLIK 500 zł 5.000 zł / 500 zł* 100 szt.

*maksymalny dzienny limit dla klientów poniżej 18 r.ż. wynosi 500 zł

Przelewy BLIK na telefon oraz prośba o przelew BLIK w SGB24

Warunkiem przelewu BLIK na telefon jest wprowadzenie w SGB24 pojedynczego limitu co najmniej 500 zł, ponieważ system traktuje tę operację jako przelew ekspresowy.

 

Rodzaje limitów Limit standardowy Limit maksymalny
Pojedynczy limit 500 zł 500 zł
Dzienny limit 5.000 zł 5.000 zł

Zmiana limitu BLIK w aplikacji SGB Mobile

Limity BLIK możesz sprawdzić i zmienić samodzielnie w aplikacji mobilnej SGB Mobile, szybko i wygodnie, bez konieczności wizyty w banku.

  1. Zaloguj się do aplikacji i na dolnym pasku ekranu wybierz symbol BLIK.
  2. Przeciągnij ekran w górę, aby wyświetlić dostępne opcje BLIKA, a następnie wybierz Ustawienia BLIK.
  3. Wskaż rachunek, dla którego chcesz zmienić ustawienia BLIK.
  4. Wybierz opcję Zarządzaj limitami transakcji BLIK.
  5. Ustaw limit BLIK tak, jak potrzebujesz. Przeciągnij uchwyt na kole, aby zmienić kwotę limitu. Przesuwając ekran w bok wybierz limit, który chcesz zmienić:
    • wypłata gotówki z bankomatu,
    • transakcje bezgotówkowe,
    • transakcje internetowe.
  6. Kliknij Zapisz, a następnie potwierdź zmiany PIN-em do aplikacji, aby zmienić limity dla BLIKA.

 

Masz dodatkowe pytania dotyczące limitów? Sprawdź poradnik jak ustawić limit na karcie debetowej, kredytowej, BLIK: Limity kart debetowych, kredytowych i BLIK lub odwiedź naszą placówkę.