Ładowanie...

Wielowalutowość – jak działa usługa?

Możesz połączyć swoją kartę z kontami walutowymi – euro, dolarami lub funtami. W każdej chwili zmienisz, z którego konta mają iść płatności. Zrobisz to łatwo w aplikacji SGB Mobile albo w naszym oddziale.

Jedna karta - wiele walut

Jedna karta - wiele walut

Możesz połączyć swoją kartę z kontem w euro, dolarach lub funtach. W każdej chwili wybierasz, z którego konta mają iść płatności.

Co daje wielowalutowość

  1. Masz jedną kartę do konta w złotówkach i kont walutowych (euro, dolary, funty).Tą jedną kartą możesz płacić w Polsce i za granicą – w sklepach i w internecie.
  2. Masz jedną kartę, więc zapamiętujesz tylko jeden PIN. Możesz dodać kartę do telefonu i płacić zbliżeniowo – bez wpisywania PIN-u.
  3. Płacisz za granicą bez dodatkowych kosztów przewalutowania.
    • Jeśli połączysz kartę z kontem walutowym (np. w euro, dolarach, funtach) i masz tam pieniądze – transakcja zostanie rozliczona właśnie z tego konta.
    • Nie masz wystarczającej kwoty na koncie walutowym? Wtedy cała płatność pobrana będzie z konta w złotówkach.
      • Dla kart Visa doliczamy prowizję 3% za przewalutowanie.
      • Dla kart Mastercard nie pobierzemy żadnych prowizji.
  4. W aplikacji SGB Mobile i bankowości internetowej łatwo sprawdzisz, ile i na co wydałeś pieniądze.
Wielowalutowość w aplikacji SGB Mobile

Wielowalutowość w aplikacji SGB Mobile

Zarządzaj swoimi finansami w różnych walutach bez zbędnych formalności — włącz wielowalutowość samodzielnie w aplikacji SGB Mobile. Podróżuj, kupuj i płać globalnie, mając pełną kontrolę nad kontami walutowymi zawsze pod ręką.

Pamiętaj

  • W razie utraty karty należy ją natychmiast zastrzec. Zrób to przez bankowość internetową lub aplikację, albo zadzwoń na bezpłatną Infolinię SGB.
  • Zasady naliczania opłat i prowizji oraz ich wysokość znajdziesz w dokumencie Taryfy Opłat i Prowizji.

Najczęściej zadawane pytania o usługę wielowalutową

Mam kartę do konta w złotówkach. Czy muszę wyrabiać nową, żeby płacić w walutach obcych?

Kto może korzystać z funkcji wielowalutowości?

Dla jakich kart dostępna jest usługa wielowalutowości?

Jak połączyć kartę z kontami walutowymi?

Jak działa rozliczanie transakcji?

Jak płacić za granicą, aby nie stracić na przewalutowaniu?

Czy mogę samodzielnie zarządzać podpiętymi kontami walutowymi?

Ile kont walutowych mogę podpiąć do jednej karty?

Czy dzieci mogą korzystać z usługi wielowalutowości?

Czy aktywacja wielowalutowości coś kosztuje?

Co mogę robić kartą z aktywną wielowalutowością?

Zamknąłem stare konto walutowe i otworzyłem nowe – czy nadal mogę korzystać z usługi?

Płacę w euro, ale nie mam środków na koncie w EUR. Co wtedy?

Co jeśli płacę w walucie innej niż EUR, USD lub GBP?

Czy wielowalutowość wpływa na limity transakcji kartą?

Skąd pobierane są prowizje za transakcje?

Czy zakupy w walucie obcej wliczają się do warunku zwolnienia z opłaty za kartę?

Co się stanie, jeśli zamknę konto w PLN?

Co zrobić, jeśli terminal lub bankomat pyta o przewalutowanie na PLN?

Czy pełnomocnik stały może sam połączyć kartę z kontami walutowymi?

Czy mogę połączyć konta walutowe z kartą wydaną innej osobie?

Nie widzę opcji „Wielowalutowość” w aplikacji – co robić?

Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.