Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Polityce Cookies

 Zgadzam się
 Zgadzam się
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Komunikat dla Klientów (koronawirus)

Szanowni Klienci,

W związku z bieżącą sytuacją w kraju oraz brakiem pracowników spowodowanym zamknięciem placówek oświatowych, informujemy, że centrala Banku/ oddział Rumia oraz placówki będą czynne od godz. 10:00 do 15:00. Zmiany obowiązują od dnia 17.03 (wtorek) do odwołania.

Oddziały w Gdyni i przy UM Rumi, z powodu braków kadrowych Pracowników zostały tymczasowo zamknięte.

W dbałości o Państwa zdrowie, wynikającej z ryzyka zarażenia zachęcamy do :

Jednocześnie informujemy, że:

 

MOŻLIWOŚĆ ZAWIESZENIA SPŁATY KREDYTU

Klientom, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej spowodowanej epidemią COVID-19, umożliwiamy odroczenie (zawieszenie) spłaty rat kredytu do 3 miesięcy dla Klientów Indywidualnych oraz na 6 miesięcy dla Klientów Instytucjonalnych.

W celu złożenia wniosku o odroczenie spłaty kredytu, prosimy o wypełnienie jednego z poniższych załączników, a następnie przesłanie go na adres: restrukturyzacja.C-19@bankrumia.pl.

W przypadku braku możliwości wysłania wniosku drogą mailową, prosimy o kontakt pod numerami: 788 264 544 lub 532 199 130.

Załącznik nr 1 – wniosek Klient Indywidualny

Załącznik nr 2 – wniosek Klient Instytucjonalny

 

 

Odłóżmy gotówkę, korzystajmy z płatności mobilnych!

W związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem i możliwością przenoszenia wirusów na powierzchni banknotów i monet, zwracamy się do Państwa z prośbą o maksymalne ograniczenie użycia płatności gotówkowych.

Nie ułatwiajmy życia wirusowi! 

W naszym Banku mają Państwo do dyspozycji liczne formy bankowości elektronicznej – bankowość internetową, płatności mobilne z wykorzystaniem telefonów, zegarków a także karty płatnicze. Ich użycie jest bezpieczne dla wszystkich, ogranicza skalę rozprzestrzeniania się choroby.

Płaćmy kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej.

W trosce o nasze wspólne zdrowie rekomendujemy także stosowanie wszelkich środków i zaleceń ochronnych przeciwko koronawirusowi. Ich szczegółowy opis znajdą Państwo na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady

Płatności bezgotówkowe >> komunikat WHO