Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Problemy po stronie Profilu Zaufanego i serwisów gov.pl

Informujemy o losowo występujących problemach po stronie infrastruktury gov.pl i Profilu Zaufanego.

Problem polega na nie zalogowaniu użytkownika do Profilu Zaufanego lub innych usług gov.pl mimo prawidłowej autoryzacji w Bankowości Internetowej.

Jest to problem techniczny po stronie infrastruktury gov.pl i Profilu Zaufanego, który został zgłoszony do KPRM i jest w tej chwili analizowany. Prawdopodobnie związany jest z dużymi obciążeniami systemów po stronie KPRM.

Poniżej przedstawiamy szczegółowy przebieg procesu ze wskazaniem, na którym etapie występuje błąd (na przykładzie logowania do Internetowego Konta Pacjenta na pacjent.gov.pl):

  1. Klient wchodzi na stronę https://pacjent.gov.pl/
  2. wybiera opcję „Zaloguj”, następnie swój Bank Spółdzielczy,
  3. zostaje przekierowany do swojej bankowości internetowej, do której się loguje,
  4. bankowość internetowa wyświetla prawidłowy formularz zgody na udostepnienie danych do pacjent.gov.pl.
  5. Klient akceptuje zgodę i następuje prawidłowe przekierowanie z bankowości internetowej do pacjent.gov.pl – W TYM MOMENCIE WYSTEPUJE PROBLEM. Klient powinien wrócić automatycznie na stronę pacjent.gov.pl jako już zalogowany obywatel natomiast niestety system pacjent.gov.pl błędnie wyświetla klientowi stronę główną (nie loguje klienta)

 

Z uwagi na to, że jest to nieprawidłowość występująca losowo, Klienci którym wydarzy się taki problem powinni spróbować skorzystać z usługi ponownie w innym czasie.