Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Polityce Cookies

 Zgadzam się
 Zgadzam się
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

SGB Mobile – zapoznaj się z komunikatem dotyczącym aktywacji i bezpieczeństwa

Nowa aplikacja SGB Mobile posiada praktyczny, uniwersalny i intuicyjny interfejs, przyjazny dla Klientów i gwarantujący im pełne bezpieczeństwo. SGB Mobile jest bankowością mobilną, która spełnia wszystkie standardy rynkowe, a jednocześnie jest dopasowany do potrzeb naszych Klientów.  

Aby korzystać z aplikacji SGB Mobile należy ją jednorazowo aktywować i uwierzytelnić się. Nie jest to trudne, a aplikacja krok po kroku prowadzi przez cały proces. Aktywacji można dokonać na dwa sposoby: poprzez Bankowość Internetową lub za pomocą Call Center (połączenie przez aplikację). W przypadku aktywacji przez Bankowość Internetową w aplikacji udostępnione zostaną wszystkie produkty, które widoczne są w Bankowości Internetowej. W przypadku aktywacji przez Call Center w aplikacji udostępnione zostaną tylko karty. Przewodnik po aplikacji SGB Mobile można pobrać na stronie: https://www.sgb.pl/sgbmobile/

Ogromną wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa, dlatego aplikacja posiada szereg zabezpieczeń, a płatności i dyspozycje potwierdzane są bezpiecznymi metodami autoryzacji:
1. Dostęp do aplikacji chroniony jest przez PIN, a dodatkowe zabezpieczenie stanowi możliwość odblokowania jej za pomocą biometrii. Aplikacja blokowana jest po 3-krotnej nieskutecznej próbie jej odblokowania.
2. W trakcie korzystania z aplikacji, komunikacja pomiędzy zaufanym urządzeniem mobilnym, a serwerem Banku jest szyfrowana protokołem SSL, z zastosowaniem certyfikatu wystawionego i uwierzytelnionego dla serwera bankowego.
3. W przypadku utraty urządzenia, na którym zainstalowana jest aplikacja lub jego nieuprawnionego użycia, Klient ma możliwość zablokowania dostępu do aplikacji telefonicznie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu pod bezpłatnym numerem Infolinii: 800 888 888.
4. Bank stale monitoruje przebieg transakcji dokonywanych za pośrednictwem aplikacji i może czasowo ograniczyć lub zablokować dostęp do aplikacji w uzasadnionych przypadkach związanych z bezpieczeństwem, tj.:
    a) uzyskanie informacji w tym podejrzenia, iż dyspozycje w aplikacji składane są przez osoby nieuprawnione,
    b) zagrożenie przechwyceniem danych dostępowych przez złośliwe oprogramowanie,
    c) wykorzystywanie danych dostępowych przez oprogramowanie automatycznie logujące się z dużą częstotliwością,
    d) wykorzystywanie systemów lub rachunków w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa,
    e) wykonywanie działań mogących zagrażać bezpieczeństwu systemu i danych w nim przetwarzanych.

W celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa korzystania aplikacji SGB Mobile, Użytkownik powinien przestrzegać następujących zasad bezpieczeństwa:
1. Używać aplikacji pochodzącej z wiarygodnego źródła – wyłącznie ze sklepów Google Play oraz App Store.
2. Zapewnić ochronę urządzenia mobilnego przy pomocy kodu odblokowującego ekran oraz programu antywirusowego.
3. Nie otwierać na urządzeniu mobilnym wiadomości e–mail, załączników do e-mail i linków do stron WWW, pochodzących z nieznanych źródeł i od nieznanych osób.
4. W przypadku ewentualnej utraty urządzenia, na którym zainstalowana jest aplikacja lub jego nieuprawnionego użycia, niezwłocznie zgłosić ten fakt w placówce banku lub pod bezpłatnym numerem Infolinii: 800 888 888