Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu „Polityce Cookies

 Zgadzam się
 Zgadzam się
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

O Banku Informacje wymagane prawem Zastrzeżenie karty

Jak zastrzec kartę?

W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy jak najszybciej dokonać jej zastrzeżenia, dzwoniąc pod jeden z niżej podanych numerów telefonów:

Po nawiązaniu połączenia telefonicznego oraz wypowiedzeniu nazwy banku, który wydał kartę, system przekieruje rozmowę do właściwej infolinii w celu zastrzeżenia karty.

Zastrzeżenie dokonane telefonicznie należy osobiście potwierdzić w Oddziale Banku, który wydał kartę w przeciągu 7 dni od telefonicznego zastrzeżenia.

 

Co zrobić, gdy bankomat zatrzymał kartę, nie wypłacił gotówki?

Konsultanci odpowiedzą na Państwa pytania od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. od 8:00 do 20:00.

połączenia z telefonów stacjonarnych:
800 888 888

połączenia z telefonów komórkowych i z zagranicy:
61 647 28 46

 

potwierdzenia_zastrzezenia_karty

Więcej informacji na www.zastrzegam.pl