W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy jak najszybciej dokonać jej zastrzeżenia, dzwoniąc pod jeden z niżej podanych numerów telefonów:
Po nawiązaniu połączenia telefonicznego oraz wypowiedzeniu nazwy banku, który wydał kartę, system przekieruje rozmowę do właściwej infolinii w celu zastrzeżenia karty.
Zastrzeżenie dokonane telefonicznie należy osobiście potwierdzić w Oddziale Banku, który wydał kartę w przeciągu 7 dni od telefonicznego zastrzeżenia.
Co zrobić, gdy bankomat zatrzymał kartę, nie wypłacił gotówki?
Konsultanci odpowiedzą na Państwa pytania od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. od 8:00 do 20:00.
połączenia z telefonów stacjonarnych:
800 888 888
połączenia z telefonów komórkowych i z zagranicy:
61 647 28 46
potwierdzenia_zastrzezenia_karty
Więcej informacji na www.zastrzegam.pl