Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu „Polityce Cookies

 Zgadzam się
 Zgadzam się
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Kariera

Dbając i szanując Twoją prywatność Bank Rumia Spółdzielczy dokłada wszelkich starań, aby nasze praktyki dotyczące ochrony prywatności były przejrzyste i umożliwiały Ci jak najlepszą kontrolę nad tym, w jaki sposób są przetwarzane są dane osobowe. W związku z powyższym przedstawiamy poniżej informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych.  

Klikając przycisk „Aplikuj lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do BANKU RUMIA SPÓŁDZIELCZEGO, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Wobec powyższego prosimy o zawarcie w swoim CV klauzuli o następującej treści:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Rumia Spółdzielczy danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej / aktualnej i przyszłych rekrutacji*

*niepotrzebne skreślić

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą w 84-230 Rumia ul. Morska 21.
  2. W razie pytań możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@bankrumia.pl.
  3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w  ogłoszeniu oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych jeżeli wyraziłaś/eś na to zgodę – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
  4. Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione Firmie „Makra Doradztwo Personalne” z siedzibą w 70-241 Szczecin ul. Kopernika 6/1 w celu realizacji procesu rekrutacyjnego w zakresie testowanie i opiniowanie kandydatów na pracowników.
  5. Twoje dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji do 2 lat.
  6. Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, w tym prawo do ich sprostowania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania podanych danych oraz cofnięcia zgody w każdym czasie. Masz także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do  wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
  8. Administrator na podstawie danych nie dokonuje profilowania.

 

Bank Rumia Spółdzielczy jest instytucją finansową z 67-letnim doświadczeniem w obszarze sprzedaży produktów bankowych na rynku lokalnym. Kierując się naszą misją, która brzmi: „Realizujemy pomysły ludzi stąd”, Bank Rumia Spółdzielczy odpowiedzialnie reprezentuje swoje podejście do zaangażowania społecznego opartego na partnerstwie z lokalnymi organizacjami i instytucjami.

W naszych codziennych działaniach kierujemy się zaimplementowanymi w organizacji wartościami: relacje, zespół, odpowiedzialność, aktywność, doskonałość, perspektywa.  Nowoczesna centrala wraz z dobrze skomunikowanymi z trójmiastem oddziałami jak i konkurencyjna oferta, wysoka jakość obsługi Klienta, są doceniane zarówno przez naszych Klientów jaki i przez instytucje certyfikujące m.in.: przyznaniem godła „Bank Spółdzielczy Roku 2015″ przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej.

Bank Rumia Spółdzielczy otrzymał pierwszą nagrodę w kategorii „Gryf Odpowiedzialności Społecznej” za promowanie odpowiedzialnego społecznie podejścia do prowadzenia działalności biznesowej jak i za pozytywny sposób oddziaływania na jakość życia w województwie pomorskim.

Bank Rumia Spółdzielczy z polskim rodowodem i długimi tradycjami w bankowości spółdzielczej, gwarantuje stabilną współpracę.

 

Prezesa Zarządu Rumia

Rada Nadzorcza ogłasza konkurs na Prezesa Zarządu Banku Rumia Spółdzielczego.

Kandydat powinien spełniać następujące warunki:
1) wykształcenie wyższe w dziedzinie ekonomii, bankowości, finansów, prawa,
2) minimum 5-letnie doświadczenie i kwalifikacje w pracy na stanowisku menadżerskim wyższego szczebla dające rękojmię prowadzenia działalności bankowej i zachowania bezpieczeństwa depozytów,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, niepodleganie określonym w przepisach ograniczeniom lub zakazom pełnienia funkcji członka zarządu w spółkach handlowych,
5) niekaralność.
2. Kandydat na Prezesa Zarządu Banku oprócz wymagań określonych
w ust. 1 niniejszego ogłoszenia powinien posiadać wiedzę, umiejętności
i doświadczenie w następujących obszarach działalności:
1) budowaniu i realizacji strategii rozwoju instytucji finansowej,
2) organizacji wewnętrznej i zarządzania instytucją finansową,
3) zarządzania zasobami ludzkimi,
4) funkcjonowania na rynku sprzedaży usług finansowych,
5) optymalnego zarządzania ryzykami bankowymi,
oraz posiadać kompetencje:
1) zdolności przywódczych,
2) pracy zespołowej,
3) świadomości zewnętrznej.
3. Zgłoszenie kandydata na stanowisko Prezesa Zarządu powinno zawierać:
1) list motywacyjny zawierający koncepcję zarządzania i rozwoju Banku Rumia Spółdzielczego,
2) CV zawierające informację dotyczącą zajmowanych stanowisk wraz
z opisem rodzaju wykonywanej pracy i ponoszonej odpowiedzialności.
CV powinno zawierać klauzulę o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb prowadzonego postępowania konkursowego na stanowisko Prezesa Zarządu Banku Rumia Spółdzielczego, zgodnie z ustawą zgodnie z ustawą z dnia
10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018,
poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
3) kopie świadectw pracy potwierdzających spełnienie wymogów,
o których mowa w ust. 1 niniejszego ogłoszenia,
4) kopie dyplomu ukończenia studiów, studiów podyplomowych oraz kursów, informacje o otrzymanych nagrodach i wyróżnieniach,
5) aktualne zaświadczenie o niekaralności, w przypadku niemożności przedłożenia tego zaświadczenia w dacie składania dokumentów konkursowych, kandydat zobowiązuje się złożyć oświadczenie
o niekaralności oraz przedłożyć – najpóźniej przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej, zaświadczenia o niekaralności.
Brak zaświadczenia w tej dacie będzie skutkować wykluczeniem kandydata z postępowania konkursowego,
6) oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz niepodleganiu określonym w przepisach ograniczeniom lub zakazom pełnienia funkcji członka zarządu w spółkach handlowych,
7) oświadczenia, iż nie jest prowadzone przeciw kandydatowi postępowanie karne lub postępowanie w sprawie o przestępstwo karno-skarbowe,
8) oświadczenie, że wobec kandydata nie został orzeczony zakaz prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek lub
w ramach spółki cywilnej oraz zakaz pełnienia funkcji reprezentanta lub pełnomocnika spółki handlowej, przedsiębiorstwa państwowego lub spółdzielni,
4. Zgłoszenia należy składać lub przesyłać w zaklejonej kopercie z napisem „Konkurs na Prezesa Zarządu Banku Rumia Spółdzielczego”.
5. Zgłoszenia będą przyjmowane listami poleconymi, które wpłynęły do siedziby Banku Rumia Spółdzielczego przy ul. Morskiej 21 w terminie do dnia 30.04.2019 r. jak również będą przyjmowane osobiście do dnia 30.04.2019 r. do godz. 15.00 w siedzibie Banku Rumia Spółdzielczego
w Rumi ul. Morska 21 w sekretariacie Zarządu na II piętrze.
6. Zgłoszenia kandydatów nie spełniające wymogów określonych
w ogłoszeniu oraz złożone po terminie wskazanym do ich przyjmowania zostaną odrzucone. Złożone dokumenty nie podlegają zwrotowi.
7. Kandydat może uzyskać do wglądu informacje o Banku wskazane
w ust. 8 osobiście od dnia 03.04.2019 r. do dnia 26.04.2019 r. w siedzibie Banku w Rumi przy ul. Morskiej 21 w sekretariacie Zarządu na II piętrze.
8. Zakres informacji obejmuje: politykę informacyjną za 2017 r., Zasady Ładu Korporacyjnego, oraz regulamin organizacyjny Banku

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych i kontakt poprzez wybrane kanały (telefon, email) komunikacji osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą przy ul. Morskiej 21, 84-230 Rumia z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ BANK RUMIA SPÓŁDZIELCZY W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

  1. [Administrator danych] Administratorem danych jest Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą w Rumi, ul. Morska 21, 84-230 Rumia zarejestrowany w Sądzie Rejonowym Gdańsk Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000073381, NIP 586-010-38-60, REGON 000496219, telefon +48 58 671 00 38, email: centrala@bankrumia.pl, zwany dalej „Bankiem”.
  2. [Inspektor Ochrony Danych] W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@bankrumia.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).
    Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. [Kategorie danych osobowych] Informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w inny sposób niż od osoby, której dane dotyczą.
    Bank przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.

Specjalista ds. analiz rachunków Rumia

Twoje zadania:

  • Obsługa rachunków powierniczych oraz pomoc merytoryczna i kontakt z Oddziałami  Banku w tym zakresie.
  • Weryfikacja i analiza niestandardowych, problematycznych zgłoszeń bankierów.
  • Świadczenie pomocy dotyczących rozwiązań nieprzewidzianych w procedurach Banku.
  • Przygotowywanie  analiz wspierających pion handlowy.
  • Sporządzanie zaświadczeń, opinii oraz innych pism dotyczących rachunków bankowych.

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe (bankowość, prawo, finanse).
  • 3 letnie doświadczenie pracy w Banku.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Znajomość produktów bankowych.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
  • Dokładność, rzetelność i zaangażowanie w powierzone prace.
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność.

Co oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach umowy o pracę.
  • Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie.
  • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju kwalifikacji.
  • Uczestniczenie w interesujących projektach.
  • Pakiet socjalny, w tym opieka medyczna, karty podarunkowe.

Prosimy o zawarcie w swoim CV klauzuli o następującej treści:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Rumia Spółdzielczy danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej / aktualnej i przyszłych rekrutacji*

*niepotrzebne skreślić

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych i kontakt poprzez wybrane kanały (telefon, email) komunikacji osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą przy ul. Morskiej 21, 84-230 Rumia z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ BANK RUMIA SPÓŁDZIELCZY W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

  1. [Administrator danych] Administratorem danych jest Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą w Rumi, ul. Morska 21, 84-230 Rumia zarejestrowany w Sądzie Rejonowym Gdańsk Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000073381, NIP 586-010-38-60, REGON 000496219, telefon +48 58 671 00 38, email: centrala@bankrumia.pl, zwany dalej „Bankiem”.
  2. [Inspektor Ochrony Danych] W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@bankrumia.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).
    Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. [Kategorie danych osobowych] Informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w inny sposób niż od osoby, której dane dotyczą.
    Bank przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.

Stanowisko ds. tworzenia produktów bankowych Rumia

Twoje zadania:

  • Tworzenie, aktualizowanie i opiniowanie procedur wewnętrznych Banku w zakresie produktów bankowych.
  • Opiniowanie nowych produktów/usług bankowych i procesów z uwzględnieniem ryzyka wystąpienia zdarzeń compliance.
  • Monitorowanie procesu aktualizacji obowiązujących w Banku regulacji.
  • Inicjowanie i realizowanie szkoleń z obszaru tworzonych regulacji.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenia wyższego prawniczego lub bankowego (warunek konieczny).
  • Minimum 3 letniego doświadczenia w bankowości, finansach lub obsłudze prawnej
    w obszarze tworzenia regulacji wewnętrznych oraz produktów bankowych lub praktyka w zakresie obsługi kredytowej.
  • Dobrej znajomości prawa bankowego oraz produktów i usług bankowych oferowanych klientom instytucjonalnym i indywidualnym.
  • Zdolności logicznego formułowania wniosków.
  • Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy i jej przekazywania.

 

Co oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenie w ramach umowy o pracę.
  • Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie.
  • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju kwalifikacji.
  • Uczestniczenie w interesujących projektach.
  • Pakiet socjalny, w tym opieka medyczna, karty podarunkowe.

Prosimy o zawarcie w swoim CV klauzuli o następującej treści:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Rumia Spółdzielczy danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej / aktualnej i przyszłych rekrutacji*

*niepotrzebne skreślić

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych i kontakt poprzez wybrane kanały (telefon, email) komunikacji osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą przy ul. Morskiej 21, 84-230 Rumia z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ BANK RUMIA SPÓŁDZIELCZY W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

  1. [Administrator danych] Administratorem danych jest Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą w Rumi, ul. Morska 21, 84-230 Rumia zarejestrowany w Sądzie Rejonowym Gdańsk Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000073381, NIP 586-010-38-60, REGON 000496219, telefon +48 58 671 00 38, email: centrala@bankrumia.pl, zwany dalej „Bankiem”.
  2. [Inspektor Ochrony Danych] W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@bankrumia.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).
    Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. [Kategorie danych osobowych] Informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w inny sposób niż od osoby, której dane dotyczą.
    Bank przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.

Informatyka z funkcjami ABI Rumia

Twoje zadania:

  • Prowadzenie szkoleń ze zmian w systemach oraz szkolenia z obsługi systemu dla nowych pracowników.
  • Optymalizacja wykorzystania systemu przez komórki merytoryczne.
  • Przygotowanie danych z systemów do analiz i opracowywanie samych analiz.
  • Obsługa błędów systemu.
  • Druga linia wsparcia w zakresie systemu Banku.
  • Pełnie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji (ABI)
  • Sporządzanie i nadzór nad planami ciągłości działania (w tym udział w testach).
  • Nadzór nad nadawaniem uprawnień.
  • Zebranie informacji zarządczej w zakresie IT.

Nasze oczekiwania

  • Wyższe informatyczne.
  • 3-letnie doświadczenie pracy w banku.
  • Znajomość rekomendacji D Komisji Nadzoru Finansowego.
  • Znajomość normy ISO/IEC 27001.
  • Mile widziana znajomość systemu finansowo-księgowego NOE lub DEF 3000.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Zdolności analityczne i planistyczne.
  • Otwartość na nowości.

Co oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach umowy o pracę.
  • Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie.
  • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju kwalifikacji.
  • Uczestniczenie w interesujących projektach.
  • Pakiet socjalny, w tym opieka medyczna, karty podarunkowe.

Prosimy o zawarcie w swoim CV klauzuli o następującej treści:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Rumia Spółdzielczy danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej / aktualnej i przyszłych rekrutacji*

*niepotrzebne skreślić

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych i kontakt poprzez wybrane kanały (telefon, email) komunikacji osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą przy ul. Morskiej 21, 84-230 Rumia z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ BANK RUMIA SPÓŁDZIELCZY W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

  1. [Administrator danych] Administratorem danych jest Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą w Rumi, ul. Morska 21, 84-230 Rumia zarejestrowany w Sądzie Rejonowym Gdańsk Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000073381, NIP 586-010-38-60, REGON 000496219, telefon +48 58 671 00 38, email: centrala@bankrumia.pl, zwany dalej „Bankiem”.
  2. [Inspektor Ochrony Danych] W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@bankrumia.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).
    Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. [Kategorie danych osobowych] Informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w inny sposób niż od osoby, której dane dotyczą.
    Bank przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.

Informatyk ds. Infrastruktury Rumia

Twoje zadania:

  • Utrzymanie infrastruktury informatycznej Banku.
  • Analiza zdarzeń w infrastrukturze.
  • Wsparcie w zakresie infrastruktury.
  • Dbanie o bezpieczeństwo infrastruktury informatycznej.
  • Obsługa techniczna bankomatów.

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe informatyczne.
  • Mile widziane 3-letnie doświadczenie w instytucji finansowej.
  • Znajomość systemu Windows, w tym Windows Serwer.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Mile widziana znajomość oprogramowania do pomocy zdalnej Axence Nvision.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Zdalności analityczne i planistyczne.
  • Otwartość na nowości.

Co oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach umowy o pracę.
  • Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie.
  • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju kwalifikacji.
  • Uczestniczenie w interesujących projektach.
  • Pakiet socjalny, w tym opieka medyczna, karty podarunkowe.

Prosimy o zawarcie w swoim CV klauzuli o następującej treści:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Rumia Spółdzielczy danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej / aktualnej i przyszłych rekrutacji*

*niepotrzebne skreślić

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych i kontakt poprzez wybrane kanały (telefon, email) komunikacji osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą przy ul. Morskiej 21, 84-230 Rumia z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ BANK RUMIA SPÓŁDZIELCZY W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

  1. [Administrator danych] Administratorem danych jest Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą w Rumi, ul. Morska 21, 84-230 Rumia zarejestrowany w Sądzie Rejonowym Gdańsk Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000073381, NIP 586-010-38-60, REGON 000496219, telefon +48 58 671 00 38, email: centrala@bankrumia.pl, zwany dalej „Bankiem”.
  2. [Inspektor Ochrony Danych] W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@bankrumia.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).
    Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. [Kategorie danych osobowych] Informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w inny sposób niż od osoby, której dane dotyczą.
    Bank przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.

Stanowisko ds. Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy Rumia

Twoje zadania:

  • Codzienna analiza i weryfikacja transakcji ponadprogowych, w tym prowadzenie rejestru transakcji.
  • Monitorowanie stosunków gospodarczych z klientami Banku.
  • Weryfikowanie i monitorowanie oceny ryzyka klientów Banku.
  • Współpraca z KNF i GIIF w zakresie przeciwdziałania praniu pieniądzy.
  • Realizacja ustawowych obowiązków na wypadek podejrzenia przestępstwa (w tym zgłaszanie do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej).
  • Nadzorowanie stosowania środków bezpieczeństwa przez Oddziały Banku.
  • Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie przeciwdziałaniu praniu pieniędzy.
  • Udział w projektach wdrażających regulacje, rekomendacje oraz rozwiązania techniczne w zakresie stanowiska.

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe (bankowość, prawo, finanse).
  • 3 letnie doświadczenie pracy w Banku.
  • Wiedzy z tematyki przeciwdziałaniu praniu pieniędzy.
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze przeciwdziałania praniu pieniędzy.
  • Znajomość produktów bankowych.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
  • Zdolności analityczne.
  • Komunikatywność.
  • Rzetelność i sumienność.

Co oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach umowy o pracę.
  • Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie.
  • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju kwalifikacji.
  • Uczestniczenie w interesujących projektach.
  • Pakiet socjalny, w tym opieka medyczna, karty podarunkowe.

Prosimy o zawarcie w swoim CV klauzuli o następującej treści:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Rumia Spółdzielczy danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej / aktualnej i przyszłych rekrutacji*

*niepotrzebne skreślić

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych i kontakt poprzez wybrane kanały (telefon, email) komunikacji osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą przy ul. Morskiej 21, 84-230 Rumia z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ BANK RUMIA SPÓŁDZIELCZY W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

  1. [Administrator danych] Administratorem danych jest Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą w Rumi, ul. Morska 21, 84-230 Rumia zarejestrowany w Sądzie Rejonowym Gdańsk Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000073381, NIP 586-010-38-60, REGON 000496219, telefon +48 58 671 00 38, email: centrala@bankrumia.pl, zwany dalej „Bankiem”.
  2. [Inspektor Ochrony Danych] W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@bankrumia.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).
    Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. [Kategorie danych osobowych] Informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w inny sposób niż od osoby, której dane dotyczą.
    Bank przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.

Doradca Klienta Rumia, Bojano, Kosakowo, Wejherowo, Gdynia

Zakres zadań i odpowiedzialności:

  • Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi.
  • Realizacja przyjętych planów sprzedażowych.
  • Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług.
  • Obsługa klientów w zakresie kredytów gotówkowych.
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane ekonomia, finanse, bankowość).
  • Minimum 2 letniego doświadczenia pracy w banku.
  • Mile widziana wiedza z zakresu sprzedaży kredytów.
  • Doświadczenia w prowadzeniu negocjacji handlowych oraz wysoko rozwiniętych zdolności sprzedażowych.
  • Umiejętności analizy możliwości realizacji transakcji z klientem.
  • Znajomości prawa bankowego, produktów i usług bankowych oferowanych klientom instytucjonalnym i indywidualnym.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach umowy o pracę,
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie,
  • możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju kwalifikacji,
  • uczestniczenie w interesujących projektach,
  • pakiet socjalny, w tym opieka medyczna, karty podarunkowe.

Prosimy o zawarcie w swoim CV klauzuli o następującej treści:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Rumia Spółdzielczy danych osobowych  zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej / aktualnej i przyszłych rekrutacji*

*niepotrzebne skreślić

Jednocześnie informujemy, że odpowiemy jedynie na wybrane oferty.

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych i kontakt poprzez wybrane kanały (telefon, email) komunikacji osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą przy ul. Morskiej 21, 84-230 Rumia z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ BANK RUMIA SPÓŁDZIELCZY W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

  1. [Administrator danych] Administratorem danych jest Bank Rumia Spółdzielczy z siedzibą w Rumi, ul. Morska 21, 84-230 Rumia zarejestrowany w Sądzie Rejonowym Gdańsk Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000073381, NIP 586-010-38-60, REGON 000496219, telefon +48 58 671 00 38, email: centrala@bankrumia.pl, zwany dalej „Bankiem”.
  2. [Inspektor Ochrony Danych] W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@bankrumia.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku).
    Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. [Kategorie danych osobowych] Informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w inny sposób niż od osoby, której dane dotyczą.
    Bank przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.